Три основні особливості виконавства:
ПУЛЬСАЦІЯ, ЗВУКОВИДОБУВАННЯ, АРТИКУЛЯЦІЯ.
ПУЛЬСАЦІЯ:
Безперервний музичний потік (Пульсація) – це енергоутворюючий фактор, що разом зі звуком, артикуляцією, фразуванням, художньою і темповою агогікою, метром, ритмом, темпом та іншими складовими створює особливе музичне поле твору. Важливим аспектом пульсації є безперервність, зв’язність, протікання та присутність. Художня агогіка, темпова агогіка й пульсація не розділені одне від одного та артикуляції.
Ми не створюємо пульсацію, пульсація вже існує, а музикант-виконавець є тільки посередником і посланцем Абсолюту в енергетичному полі даного твору. Пульсація вимагає тотальної концентрації на безперервному музичному потокові. На пульсації тримається вся тканина твору, але пульсація не є метронометричною. Метроном – вбивця пульсації, на відмінно від диригента котрий є зримим втіленням пульсуючого потоку в музиці.
Метроном – це ум, пульсація – природність і ворота в самадхі. Ум завжди дуальний і ущербний. Коли є пульсація, то немає міркувань про правильне чи не правильне, існує тільки музичний потік та присутність. Це вимагає тотальної концентрації, але не як напруженості, а як перебування в безперервному музичному потоці; це особлива концентрація – абсолютно духовна по своїй природі.
Між звуками є проміжки. Ці проміжки не розділяють, а зв'язують музичний потік в єдиний пульсуючий континуум. Так, пульсуючи, паузи й проміжки звучать: вони стають смислами та порталами, які зв'язують два світи – видимий і невидимий, акустичний і неакустичний, Природу та Дух. Цей зв'язок є союз Шакті й Шиви, і це є йога. Справжній музикант є йогі, що маніфестує собою послання Абсолюту.
ЗВУКОВИДОБУВАННЯ:
Атака з передвідчуттям звуку є цілісним і нерозривним з пульсацією процесом.

АРТИКУЛЯЦІЯ:
Артикуляція, мікроартикуляція і техніка (розвинуте трактування) є в нашій компетенції та має нескінченну кількість варіантів. Мікроартикуляція це скоріше процес психічний. Особливістю виконавства є затактова артикуляція мікромотиву, і музика (в основному) є ямбічною, наприклад: не 123, 123, а 1,231,231...




